9
Navigacija

Politika odgovornog klađenja i kockanja

Kockanje je oblik zabave, ključno je da vaše kockanje uskladite sa vašim ostalim aktivnostima. Odgovorno kockanje je ugodno i zabavno, zato uvek vodite računa o utrošenom vremenu i granici potrošnje.

Uvek smo posvećeni tome da učinimo sve što možemo kako bismo vam ponudili ugodno iskustvo igranja igara i podstakli vas da odgovorno igrate. Da bismo to osigurali, pružamo vam korisne alate da biste mogli da igrate bezbedno i kontrolisano.

  1. Zaštita maloletnika

    18 +

    Svima koji su mlađi od 18 godina je zabranjeno da otvore nalog i da se kockaju na našem veb-sajtu. Mi sprovodimo stroge mere kako bismo osigurali da samo punoletne osobe mogu da postanu naši klijenti i možemo zahtevati dokaz o punoletstvo od bilo kog klijenta i suspendovati njegov nalog dok se ne obavi odgovarajuća provera.

    Nakon registracije, takođe je potrebno da prihvatite našu Politiku provere starosti.

    Deca

    Ako vaš računar ili mobilni delite sa vašom decom, uvek preduzmite potrebne mere opreza kako biste zaštitili vaše korisničko ime i lozinku. Takođe postoji softver koji može da vam pruži smernice za takve slučajeve.

  2. Znaci upozorenja

    • Da li ste preokupirani kockanjem?
    • Da li trošite više novca nego što možete da priuštite?
    • Da li teško kontrolišete ili zaustavljate vaše kockanje?
    • Da li se svađate sa porodicom i prijateljima oko vašeg kockanja?
    • Da li lažete o tome koliko se kockate ili to skrivate?
    • Da li provodite puno vremena kockajući se?
    • Da li pozajmljujete novac da biste se kockali i ne plaćate vaše račune?
    • Da li zanemarujete vaše ostale odgovornosti ili ljude oko vas?
    • Da li se osećate zabrinuto, depresivno ili razdražljivo?

    Ako i dalje niste sigurni, obavite naš test za samoprocenu.

  3. Da li ste odgovorni?

    Uradite test! – Naučite da prepoznate problem

    Da biste procenili i bolje razumeli vaš sadašnji nivo igre, predlažemo vam da uradite ovaj test za samoprocenu, jer bi to trebalo da vam ukaže da li je potrebno da izmenite vaše kockarsko ponašanje ili da zatražite pomoć. Uvek možete da se obratite našoj korisničkoj službi za bilo kakvu dalju pomoć.

  4. Ograničite vaš nalog

    Podesite limit deponovanja

    Upravljajte Vašom uplatom tako što ćete kontaktirati našu korisničku podršku i podesiti dnevni, nedeljni i mesečni limit na Vašem nalogu. Limiti se mogu smanjiti u bilo kom trenutku. Takođe možete da povećate vaše limite, što će stupiti na snagu 24 sata nakon vašeg zahteva. Nikada ne povećavajte limit zato što ste izgubili novac, pažljivo razmotrite da li možete da priuštite da to uradite.

    Podesite limit sesije

    Takođe imate mogućnosti da upravljate vremenom koje provodite igrajući. Možete da podesite trajanje Vaše sesije kontaktiranjem naše korisničke podrške.

    Provera stvarnosti

    Da bismo vam pomogli da kontrolišete vaše kockanje, možete da aktivirate upozorenje tako što ćete kontaktirati našu korisničku službu i evidentirati svaki sat koji provedete kockajući se i podsećati sebe koliko dugo već igrate i koliko ste potrošili.

  5. Samoisključivanje

    Ako smatrate da je Vaše kockanje postalo problematično, razmislite o samoisključivanju kontaktiranjem naše korisničke podrške.

    Isključivanje na ograničen period - Napravite pauzu na 179 dana ili manje!

    Ako mislite da iz bilo kog razloga treba da napravite pauzu od kockanja na neko vreme, takođe možete da isključite sebe na ograničen period. To možete da izvršite kontaktiranjem naše korisničke podrške. U tom slučaju, korisnička služba će vas kontaktirati da biste preneli sva preostala sredstva na vaš račun. Kada bude primenjeno samoisključivanje na ograničen period, više nećete moći da se prijavite na svoj nalog. Nalog možete ponovo otvoriti u bilo kom trenutku tako što ćete kontaktirati korisničku službu, a zatim će nalog biti izvršen posle 24 sata čekanja. Kada istekne period samoisključivanja na određen period, vaš nalog će ponovo biti aktiviran. Kontaktiraćemo vas u vezi sa vraćanjem sredstava koja se nalaze na vašem saldu, u skladu sa našim Uslovima i odredbama.

    Isključivanje na neograničen period – 180 dana ili više

    Ovo će vas na neograničen period sprečiti da se kockate kod nas. Nalog možete reaktivirati u bilo kom trenutku tako što ćete kontaktirati korisničku podršku. Imajte u vidu da se primenjuje tzv. period hlađenja od 24 časa.

  6. Suspendovanje naloga

    Ako iz bilo kog razloga želite da zatvorite svoj nalog, možete da iskoristite funkciju suspendovanja naloga.

  7. Organizacije za pomoć

    Korisnici koji imaju problema sa kockanjem, kao i ostali koji su pod uticajem problema kockanja, treba da zatraže pomoć. Predlažemo da kontaktirate našu korisničku službu radi dobijanja saveta i pomoći, kao i da razmislite o tome da kontaktirate bilo koju od sledećih priznatih organizacija:

  8. Maloletničko kockanje

    Greatodds veruje u osiguravanje zaštićenog okruženja, a poznato je da kockanje i klađenje predstavlja uzbudljiv oblik zabave za punoletne osobe. Svima koji su mlađi od 18 godina je zabranjeno da se kockaju i klade na Greatodds vebsajtu. Mi zadržavamo pravo da zatražimo dokumenta za potvrdu identiteta od bilo kog učesnika i možemo da suspendujemo vaš nalog dok ne dostavite takav dokaz.

    Imajte na umu da će svakome ko je mlađi od 18 godina, a ko se kocka i kladi na Greatodds vebsajtu, sav dobitak biti poništen.

Poslednje ažuriranje 1.3.2019.

Kontakt za korisničku podršku: support@Greatodds.com

g